Friday, June 10, 2011

Permulaan Satu Perniagaan ... :D

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh ...

Tidak lama lagi,dengan izin Allah,saya akan membantu ibu saya mempromotekan produk-produk yang dijualnya.Al-maklumlah ,time cuti-cuti ini.ini peluang terbaik untuk promote.haha.insya-Allah ,semuanya merupakan barang-barang yang halal.

Firman Allah SWT yang bermaksud:“ Allah telah menghalalkan jual beli dan mengharamkan riba.” ( Surah Al Baqarah : 275 ) Firman Allah SWT lagi yang bermaksud: : “Janganlah kamu makan harta yang ada di antara kamu dengan jalan yang batil melainkan dengan jalan jual beli suka sama suka.” ( Surah An Nisa : 29 )

Di samping jual-beli ini,bolehlah kita sebarkan islamkan...boleh punya...Ok . buat masa ini,saya hanya buat pendahuluan perniagaan dahulu.bagi description samar-samar dulu.insya-Allah,x lama lagi baru start...

Sebagai permulaan,perusahaan kami(aish.cewah.haha)..lebih-lebih pulak.ok.ok.kitorang mula dengan perfume one drop.Macam-macam jenis ada.Ini just gambar dulu.Untuk buat anda-anda semua tengok-tengok dulu koleksi perfume one-drop,yang insya-Allah,halal.







okay...nak upload lagi..tapi,lambat sangat pulak..lain kali je la eyh...btw,ignore the background k...:) wassalam

No comments:

Post a Comment